čtvrtek 23. května 2013

Crystal - Dance club






















Required : AEP
Outodoor living stuff

Lot Size : 40×30

NO-CC

Installation instructions:
Put the downloaded file into a folder
Documents and settings / Electronic Arts \ The Sims 3 \ Library

17 komentářů:

  1. Tak to je nádhera Vlastiii..:)) Moc se ti klub povedl..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji mockrát ♥ :) Jj, taky se mi líbí a pěkně se v něm hraje :)

      Vymazat
  2. I když moderna není tvůj oblíbený styl, tak na stavbě to není vidět. Je to povedené a na jedničku. V interiéru a hlavně v úpravě okolí klubu vidím tvou pečlivou ruku :-) Celkový dojem je velmi příjemný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Snažím se ji přijít na chuť a je fakt, že jsem ji kdysi stavěla a docela i úspěšně. Nevím, proč jsem se přeorientovala na jeden styl, který se mi stal stereotypem a zprotivil se mi :) Mělas pravdu, když jsi mi psala, že bych mohla mít větší záběr :) Pravdou je, že střídání stylů člověla posouvá dál a dost ho to také naučí :) ;-)

      Vymazat
    2. A nejenom, že se naučíš novým věcem, ale je menší nebezpečí, že tě to přestane bavit. Nemám chuť na hrady,tak postavím rodinný bungalow. Nechce se mi do krabice, tak zkusím zámek atd.... :D A když se mi nechce stavět nic,tak udělám siminku. A protože je moc neumím,tak se mi vrátí chuť něco postavit :)

      Vymazat
  3. Pěkný moderní taneční klub. Hodně se ti povedl. Pěkné barvy, obzvlášť ta modrá :).
    Hezky zařízen. Velmi nápaditý :

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi super klub :) Hezky jsi Vlasti navrhla zařízení a barevně je vše pěkně sladěné .Určitě by jsem přijala pozvání k návštěvě ♥ Pěkná práce ♥

    OdpovědětVymazat
  5. великолепный проект!!! очень стильный клуб! спасибо дорогая <3

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...